My Price Tag ♥

26 August 2011

Overnight :)

Semalam lepas berbuka dengan family semua bagai , semua kaum hawa nak pergi Masjid India , kaum lelaki balik rumah . Aku of course balik rumah , malas nak join pergi Masjid India . Then dalam pukul 10 something , ada called from my cousin , Athirah Arshad . Ajak pergi uptown danau . Siap semua , turun while tunggu sorang lagi cousin aku  , Shafiq Zainal . Tunggu tak lama langsung , dari pukul 10.15 sampai 11.15 :) Rupanya dia tidur -.- . Sabar  jelah . Then baru gerak Uptown , Fuhhhhhh , Sesak dia macam ______________ . Last last , parking dekat PV12 -.- . Pergi tutti frutti kejap , makan semua . then baru masuk uptown . Sumpah ramai gila semalam . Dah habis beli barang , lepak dekat Pak Li Kopitiam . Berborak-borak semua , nak karaoke , tengok wayang lah , macam macam lah . Then fikir punya fikir , decide nak round satu KL . Nak tengok keadaan KL . AKU TERNAMPAK MAK NYAH TENGAH GODA LELAKI ! HAHAHAHAHAHAHA . Sumpah lawa gilaa doe . SEBIJI MACAM PEREMPUAN ! . Semua cousin aku usha je MAK NYAH tu . Kalau tak silap jumpa dekat Bukit Bintang . Dah round satu KL , berhenti dekat McDonald jalan Pahang . Cousin nak beli makanan untuk sahur . Aku nak beli , but mak aku dah masak . So , takpe lah . Dalam pukul 3 something baru sampai rumah . Aku memang tak boleh tidur , cause dah minum White Coffe satu gelas besar . Aku online sampai pukul 5 . Then rasa penat , terus tidur :) KBAIII !

No comments:

Post a Comment