My Price Tag ♥

13 August 2011

Hantu Shopping !

Semalam , sumpah best . Mengalahkan perempuan shopping . Nie Kakanda Amir yang ajak aku keluar KL -.- . Aku fikir tak ramai . Last last , Sekampung dia bawa . Semua From Danau Kota , Aku je from Setapak Indah :)  . Sampai TM je , Aku nampak Harry Zuhir , Froggie Saf , Aiman Joe , Hasyir ,Zakwan  and ada lagi beberapa budak aku tak berapa kenal . Beli tiket semua bagai , naik train , sembang sembang dalam train , gelak gelak , then dah sampai KLCC . Sampai je terus masuk ROMP -.- . Usha usha barang then blah , Masuk topman pula . Fuhh , sumpah lama duduk topman . Harry nak buat shortlist , Beli baju seluar semua . Then , nak pergi BB , HUJAN PULA ! Aku dah malas duduk lama lama , Aku , Aiman Joe , Saf , Harry naik Cab . Aku Support . Budak-budak lain nak jimat duit , jalan kaki -.- . Sampai sana , Pusing satu BB . Cari Barang masing masing . Aku beli satu baju , satu kasut . Cukup lah tu , duit bukan ada pun :) . Dari pukul 3 sampai pukul 5 , dekat BB . Aku dengan Amir , satu kepala nak beli kasut . Dia amik hitam , aku amik coklat . Hahahaha . Pukul 6 , dah nak buka en ? Harry ajak makan dekat Pavi , HOT & ROLL . Makan macam tak makan sebulan , Semua makan dua kali -.- . Sembang sembang kejap , then gerak KLCC balik , Harry nak amik baju topman dia . Lepas beli , terus balik . GENTLE PENAT GILA BABENG , BUT AKU TAK PUAS SHOPPING , DUIT TARAK CUKUP ! . HAHAHA . AKU SAYANG KORANG LAH GILAA ! 

No comments:

Post a Comment