My Price Tag ♥

22 July 2011

Ceramahhh

22 Julai 2011 - Bangun macam biasa , siap siap , makan , online kejapp , check notiff , stalk profile GILRPRENG aku , Tweets tweets , Dengar laguu , then gerak ke sekolah . Beg aku sumpah ringan gilaa . Bawa kertas math and Pencil case jee  :) hikhik . Sampai sekolah , orang first aku nampak , FATIHA RAIHANA . Hihi , aku tunggu Fyda datang , even bell pon dah bunyi . Then , dah lama sangat tunggu dia , terus gerak masuk barisan . Nyanyi lagu , baca doa , masuk dewan , baca yassin and dengar ceramah . AGAK BOSAN CERAMAH TADII . Lepas habis ceramah , BELAJAR PULAA . Cikgu tambah lagi homework . SAYA SAYANG CIKGU LAJU LAJU <3 . Dia tambah 4 module soalan . Memang tak banyak pon -.- . Then rehatt , makan semua . Naik kelas , CIKGU RASYIDI MASUK . SUDAH LAMA CIKGU TAK MASUK KELASS . Rindu lukisan cikguu :) heee , then loceng bunyi , terus balikk . KBAIIIII . :)

No comments:

Post a Comment